20100929

Posted: szeptember 29, 2010 in KB Training

JM

rotary mobility korrekciók és a szokásos Brettzel

hanging leg raise 3×3 reps

5 kör
pull up bw 3 reps / hungarian snatch (16 kg 20 reps -24 kg 4×20 reps)

swing 1 arm 24 kg 5 x 20 reps a pihenőkben pistol

tökre elfáradtam. A hun snatch ma volt előszőr napirenden, ezért csak óvatosan 16 kg-al kezdtem. A végére felfejlődtem 24 kg-ig és már nagyon vártam a végét,mert személy szerin nagyon sokat kivett belőlem! Lesz máskor is csak edzés vége felé, mert alig bírtam swingelni a végére!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

