20100910

Posted: szeptember 10, 2010 in KB Training

JM

shoulder mobility korrekció

hanging leg raise 5,3,3 reps ( kb 75 fokig tudom felvinni a pacskert szabályosan még mindig 😦 )

5 kör
pull up ( 1,2,3,2,1 reps bw)
bent press
40 kg 3,3 reps l,r
40 kg 3,3 reps l,r
44 kg 1 r 40 kg 1 l
48 kg 1 r 40 kg 1 l
60 kg 1 r 40 kg 1 l
pistol (1,2,3,2,1 reps l,r bw)

egész jól ment. A pull upoknál kezdtem emelni az ismétlésszámot, mert így az egyes maximumra való törekvés és az RKC II-re hiányzó lecke még mindig! nem teljesült (16 kg) és nagyon elmentem az egyismétléses saját testsúlyos történetekre, ami nyilvánvalóan nem működik, amikor golyó van a lábamon!

Megpróbáltam régi dédelgetett tervemet is letudni a folyamatos mozgású 60 kg military press-side press-bent press történetet, de nem voltam túl sikeres. Az első sorozatban a MP megvolt elég lazán, az SP háromnegyedig (nem az énekes) a BP-t meg sem próbáltam, mert ezek után minek?
A másodikban cseréltem : az MP sima ügy, a BP annyira keservesen volt meg, hogy már az SP-nek (még mindig nem az) neki sem álltam. Majd legközelebb …..

A végén egy lumbális szakasz helyreállító, minden rosszkedvet elűző swing volt 40 kg 5 x 10 ismétléssel!

Hozzászólások
  1. Libra szerint:

    “…az MP megvolt elég lazán, az SP háromnegyedig (nem az énekes)…”
    :DDDDD Ez mekkora duma, beszartam! 😀

Vélemény, hozzászólás?

