20100903

Posted: szeptember 3, 2010 in KB Training

Dinamikus Joint mobility

Deep squat korrekciók

5 kör
Pull up 1 rep / floor press 48 kg 3,3 reps l,r
A pull up kifejezettem jól ment a múltkori “one lift a day” program után (a fene se érti). A floor pressnél kicsit változtattam, mert csak az első sorozat volt kinyújtott lábbal, a másodikat “Janda sit up” a harmadikat “guard” pozicíóban csináltam , a negyedik és ötödik sorozatban triangle choke-t imitálva. A feszítésre nagyon ügyeltem (és még könnyebb is volt)! Az ihletet a tegnapi vale tudo adta, mert a földről felkelés és védekezés kezdeti szakasza tökre megegyezik a TGU feltenyerelésig és a magas hidat kihagyva a hátsó kilépésig!

2 kör
Snatch / MP 32 kg 5,5 reps l,r (minden MP előtt egy snatch)
Swing 32 kg 10 reps
TGU 32 kg 1,1 rep l,r
Pistol 1,1 első kör / 2,2 reps l,r második kör

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s