20100901 one lift a day /pull up/

Posted: szeptember 1, 2010 in KB Training

Ezt a megnevezést Dan John könyvében olvastam és próbálom éppen a GTG és közte a nagy eltéréseket feltárni :). A progi lényege, hogy aznap (1-2 órában) csak egyféle-fajta gyakorlattal foglalkozunk. Ez ma a pull up volt és Dan által leírtakkal egyetértésben tényleg alacson intenzítású és dögunalmas 🙂

Csináltam kb 1 órát a bemelegítéssel együtt, nem számoltam és remélem az eredménye hamarosan jelentkezni fog! Sajnos súllyal ma sem ment a szabályos ismétlés, bár tényleg csináltam egy csomót előtte saját testsúllyal- lehet, hogy fáradt voltam már.

Ezen kicist felhúztam magam és belenyomtam a 48 kg-ba 6 szabályos és egy félismétlést military pressbe :).

És fogmosás közben is csináltam 2,2 pistolt is ( kicsit elfoglalt vagyok 🙂 )

Hozzászólások
  1. Bajzáth RKC szerint:

    Hajrá! Menni fog! Nekem már kettő ki van pipálva már csak egy hiányzik.

Vélemény, hozzászólás?

