RKC II 2. nap

Posted: augusztus 15, 2010 in KB Training

A tegnapi történet folytatódott …

Az első gyakorlat a Pistol volt -Pavellel-, ami tényleg ízekre lett szedve és végigmentünk a boka mobilitástól és hamstring nyújtásig is. Majd egy csomó rávezető gyakorlat volt, folyamatos próbálásokkal. Egy biztos : ezen új ismeretekkel sokkal hatékonyabban fogom (a jövőben) elsajátítani. És köszönöm Mári Tamás RKC II-nek a rengeteg segítséget, amit a pistol és az elmúlt napok alatt kaptam!!! És köszönet Pavelnek is a több focipálya hosszan elvégzett, pistol rávezető nagysúlyos farmer walkért 😀

Viking Push Press by Andrea
Itt megint gy csomó új dolog volt és többet nem fogom 24 kg-nál nagyobb súllyal végezni! Nem áldozom fel a súly oltárán a sebbeséget, hiszen a gyakorlat nem erőgyakorlat!!! A VO2-t 16 kg-al végeztük,ami nagyobb problémát nem okozott!

Jerk by Péter
Péter szépen átvezette a push pressből a jerket! Nekem az egyik kedvenc gyakorlatom és Pavel is többször megdicsért :). A rácseszés probléma ott volt, hogy a gyakorlatot snatch súllyal kellett végezni, de Gyurinak és nekem -más átmenet hiján- 40 kg-al kellett végeznünk :). Szerintem ezt a Beast Challenget nem kéne az első napon erőltetni 😀

Windmills by Andrea
A szuperhajlékony Andrea megmutatta, hogy hova nem fogunk soha eljutni hajlékonyságban :). Gyakoroltuk orrvérzésig! Eddig azt gondoltam, hogy ismerem a gyakorlatot. Tévedtem!

Bent press by Péter
Péter előszőr bemutatta a 60 kg-os bent press nyomást, ami megadta az alaphangulatot azonnal!!! Majd különböző style-ban gyakoroltuk, mert vagy van 3-4 féle szabályos kivitelezése a gyakorlatnak!

Összeségében remek egy nap volt, komoly izomlázam van az alsó hátizmokban és persze a combhajlítókban. Ma vizsga de nem vagyok ideges,mert a pistolban nem vagyok nagyon menő és a Pull up nyakhoz húzása is kétesélyes súllyal a lábamon ( meg 4 véres lukkal a tenyeremen :)!

Hozzászólások
  1. Manyika RKC szerint:

    Na?
    megőrülök,senki nem ír semmit.Vagy ennyi gulyás van???

  2. bazsika szerint:

    Ma bővebben 🙂

  3. erdodim szerint:

    Nem baj, ez benne volt. Gratulálok, így is sok olyat kipipálhattál, ami csíkos volt kicsit.

Hozzászólás