RKC II első nap / 2 új BEAST MAN

Posted: augusztus 13, 2010 in KB Training

Ma megvolt az első nap. Az RKC I-hez képest sokkal kevesebb fizikai igénybevétel volt -eddig-. Viszont hatalmas technikai és elméleti tudást próbálnal az oktatók átadni! A felkészültség elképesztő, a szervezés pedig a szokott módon zseniális.

RKC II belépők:
C&P 48 kg sima ügy volt. A szabályismertetők után abszolváltam a gyakorlatot. Meglepő módon a társaság egy részének nem sikerült, nem gond holnap vagy vasárnap lezárják sikeresen azt a történetet!

snatch teszt 24 kg 100 reps 04:10. 67-nél tettem le a golyót előszőr és utoljára :). Csak lockout esetén volt számolás 🙂

pull up bw+ 16 kg na ez még gond :(. Sajnos csak az államat tudtam a rúdhoz hozzáérinteni, de a szabályok értelmében a nyakat kell és az államat addig feltámasztani, amig nem hagyják jóvá a gyakorlatot. Még szombat és vasárnap van lehetőség javítani!

Majd az RKC I gyakorlatok lettek átvéve a tavalyi anyaghoz képest a TGU, snatch, swing, clean kapott javításokat, hiszen az RKC folymatosan fejlődik és keresi a tökéletes végrehajtást. One inch……

EBÉD

Ebéd után Engler Gyuri barátom és Fabio sikeresen teljesítette a BEAST Challenge-t. Gyurinak a pistol harmadik kisérletre sikerült, bár az első két ismétlést is elfogadtuk volna, de Andrea nagyon határozott volt. Péter Gyuri teljesítményéhez legalább 10%-ot hozzáadott a jelenlétével! Mindenesetre ilyen szép nyomást, Pull up-ot és a 3. pistolt én még nem láttam! Lacee lehetett hasonló, de sajna ott nem voltam, a video meg távoli!

Pull up Pavellel: több órán keresztül ment a sulykolás, a leg raise-n keresztül a kivitelezésig. Rengeteget tanultam, súly nélkül már megvolt a nyakas pull up, holnap reggel támadok a súllyal is .) Asszem jobban megy most, mint előtte :).

Majd jött a vizsga az RKC I elemeiből. Tudtommal mindenkinek megvolt. Remélem ez nem változik!

Most egy kis SMR majd szundi!

Hozzászólások
  1. Kovács Lacee RKC szerint:

    Csak így tovább!

  2. Anikó RKC szerint:

    jó! hurrá! megint megyek az imamalomba!!

  3. Orbison szerint:

    Kösz a beszámolót!

    Lélekben én is ott vagyok veletek! 🙂

    Z.

  4. HViktor szerint:

    Nekem még most is zsibbad az agyam a sok elmélettől, a szemem meg a sok fotózástól 🙂
    Sztárfotók majd érkeznek egyszercsak jut eszembe 🙂
    Azért az a reggeli bemelegités király volt :-DD

  5. Bajzáth RKC szerint:

    Hát azt a bemelegítést én se fogom elfelejteni :D.

  6. bazsika szerint:

    Viktor,

    A jerkre határozottan emlékszem, géppel a nyakadban 😀

Vélemény, hozzászólás?

