20100808

Posted: augusztus 8, 2010 in KB Training

JM

Rotation mobility korrekció

MP 48 kg 5 x 1,1 rep l,r

pull up bw+16 kg 5 x 1 rep

snatch 24 kg 100 reps 04:35

Holnap pihenő. Kedden pull up és minimális RKC I technikák gyakorlása. Szerdán és/vagy csütörtökön szeretnék elmenni úszni és szaunázni……….remélem összejön!

Advertisements
Hozzászólások
  1. Sanyi, az okoskodó gyerek szerint:

    Sűrűbben kellene úszni és szaunázni, meg a masszázs sem egy utolsó dolog! (Persze jó masszőrtől!)

    A sok-sok súlyzós edzésnek – ja, gyakorlásnak 🙂 – a boksz nem igazán képezi ellensúlyát, talán a nemrég említett fájdalmak is csökkenének.

    Egyébként az a könyök nem a húzódzkodástól fáj? Mert amikor én még +125 kg voltam, bizony nem szerette a húzódzkodásokat, pontosabban meg kellett taláni azt a fogást, aminél már nem éreztem. És az nem a taktikai húzódzkodás megkövetelt fogása volt…

    Persze ezeket az észrevételeket a blogodat rendszeresen olvasó külső szemlélőként teszem (ugye én semmilyen hárombetűs nem vagyok), azaz ne kioktatásnak vedd… 🙂

    • bazsika szerint:

      nem veszem annak 🙂 🙂

      Sajnos tudom, hogy igazad van! A porckorongsérvem is a boksz óta alakult ki vagy erősődőtt fel .(. Az a baj, hogy szeretem a küzdősportokat (boksz, kempo,bjj) és ezek tényleg nem ellensúlyoznak mint egy masszázs vagy szauna.

      És sikerült a könyökbe is beletrafálnod .). A chin up-ot jobban szereti, mint a szűk taktikait, de majd az RKC II után -ideális esetben- visszaállok a heti 1-2 pull up könnyű és nehéz napokra és chin up-ra súly nélkül!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s