20100807 technikai gyakorlás

Posted: augusztus 7, 2010 in KB Training

JM

minden gyakorlatot videora vettünk és kielemeztünk!!!

snatch 24 kg 3 x 5,5 reps l,r
ezzel nem volt nagy gond, most sem láttam nagyobb gondot

clean 24 kg 3 x 5,5 reps l,r
tavaly sokat kínlódtam vele, mert a súly túl könnyű volt. Most még könnyebb :), ezért próbáltam megtalálni az arany középutat, hogy látványos legyen a csípőmunka, de ne “szálljon” el a súly.

MP 2 x 24 kg 5 reps
semmi extra

TGU 24 kg 3 x 1,1 rep l,r
a bal kéznél sokkal magasabb a híd, tehát vele fogom csinálni a technikain. Természetesen a jobb oldalon még gyakoroltam a magasabb hídat!

Squat 2 x 24 kg 2 x 5 reps
meglepően jól ment, nem láttam problémát a lumbális szakasznál. Bár több csípőmunka kell, mert nem volt elég látványos!!!

swing 2 x 24 kg 10 reps
tőbb csípő, határozottabb -és látványosabb- lockolás szükséges!

Holnap erőgyakorlatok és snatch teszt lesz, hétfőn pihenő, a mait még megismétlem kedden és finitó!

Vélemény, hozzászólás?

