20100801 készülődés

Posted: augusztus 1, 2010 in KB Training

JM

MP 48 kg 1,1 rep l,r

pull up bw+16 kg 2 x 1,1 rep l,r

snatch 24 kg 100 reps 04:10
csak csekkolás jelleggel. Az RKC-n szerintem 03:30-03:45 körül fogom csinálni, kevesebb kézcserével nagyobb adrenalinnal!

Reklámok
Hozzászólások
  1. erdodim szerint:

    Na, ez jó eredmény. Én is pont ma csináltam 😀

  2. Anikó RKC szerint:

    hejj,mikor fogok én a 24 kilós sündisznóval szneccselni..bár a 20-assal jobb kacsóval megcsináltam 1 darabot múlt héten. Aztán ettől úgy elhűltem, hogy le is tettem tüstént.

    Mindegy most első: hajrá Bazsi! menni fog a pistol!

Vélemény, hozzászólás?

