20100723

Posted: július 23, 2010 in KB Training

Jm

Tspu korrekció

5 kör
Pull up 1 rep (2 sorozat 24 kg, 3 sorozat 16 kg a lábfejen, mert ugyebár az RKC II-re beugró gyakorlat)
Swing 32 kg 20 reps
Dl 60 kg 5 reps (minden ismétlés 4-5 mp felállással és 4-5 mp leeresztéssel
Block leverage 5 kg 5,,5 reps l,r
Abwheel 5 reps

Kifejezetten jól ment :). Szerettem. A TRX téren fogok változtatni, mert eddig kb hetente 1 napot szenteltem neki, de a jővőben pár gyakorlatra fogom korlátozni a TRX használatot pl : ring push up, atomic push up, inverted row, crunch. Ezeket be fogom olvasztani a napi körök közé, de lesz önnálló nap is a tervek szerint!

Reklámok
Hozzászólások
  1. Anikó RKC szerint:

    örülök.már napok óta nem volt csihipuhi 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s