20100722

Posted: július 22, 2010 in KB Training

Jm

ASLR korrekció

MP
40 kg 2 x 5,5 reps l,r
48 kg 3 x 1,1 rep l,r

TGU 24 kg 1,1 rep l,r

3 kör
Chin up 10 reps
Macebell 11 kg 9/12 10 reps

3 kör
Rope pull up
Dumbbell curl 1 arm 25 kg 3,3 reps l,r

A TGU ezért néz ki olyan hülyén bután,mert előszőr elkezdtem a chin up/ macebell kör részeként csinálni, majd rájöttem, hogy ez az a gyakorlat, ami még nem ment nekem köredzés során, amióta ezt csinálom. Később pedig elfogyott az időm :(.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s