SPAMALOT

Posted: július 5, 2010 in Művelődés

Tegnap este voltunk művelődni és megnéztük a Spamalot-ot. Kicsit félve mentem, mert a nagy kedvencem átdogozását musicalbe el sem tudtam képzelni. De Szirtes Tamás érti a dolgát…… bár az első 10 percben halálra untam magamat, később feloldódtam.
A régi szöveg némi ráncfelvarráson esett keresztül:
-Én Arthur vagyok a brittek királya!
-Figyuzzá kiscsávó, én nem szavaztam rád…..köcsög!

És meg kell mondanom, hogy a 2 órás musical egy szünettel ZSENIÁLIS volt!!! A táncosok isteniek voltak, Hajdú Steve 4 szerepben is feltűnt és a Tó Úrnőjét játszó gádzsi szinésznő is valami elképesztő módon énekelt Valamikor újra megnézem a darabot ……

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Azt én is láttam, de még tavaly ősszel.
    Teccett 🙂

Vélemény, hozzászólás?

