20100701 + pull up pipa

Posted: július 1, 2010 in KB Training

JM

hurdle step korrekció

3 kör
pull up 10 reps
snatch 32 kg 10 reps (+20 ismétlés, hogy legalább legyen 50)
rope deadlift 60 kg 10 reps
abwheel 10 reps

claw pull up 3 x 1 / pistol gyakorlás

A pull up pipa azt jelenti, hogy az éves tervemben szerepelt 10 folyamatos pull up ismétlés saját testsúllyal, ami ma beteljesedett :). Szerintem én vagyok a világtörténelemben az első ,aki nem látott utána színeket és hányingerrel küszködött :). Snatchtól oké, de pull up-tól??? A lényegen nem változtat, a tervet kipipáltam, mert kemény vagyok :D!

Reklámok
Hozzászólások
  1. Kovács Lacee RKC szerint:

    Yeah, mostmár a TSC-n is piríthatnál:)

  2. erdodim szerint:

    Gratulálok Bazsi! Én tudom, hogy milyen nehéz a magunkfajtának ez. A gilisztásoknak könnyű 🙂

  3. Orbison szerint:

    Gratula!

    Szép teljesítmény!

    Z.

  4. bazsika szerint:

    Köszönöm Misi és Zoli 🙂

  5. efg szerint:

    Ez tök jó! Gratula!

  6. Bajzáth RKC szerint:

    Gratu!:)

  7. egyrkc szerint:

    Szép volt Maestro!:-)
    Te,Bazsi!
    Próbáltad az új eagle loop-ot?Sztem érdemes…nem tudod átdugni teljesen az ujjaidat…pazar

  8. egyrkc szerint:

    plusz reflexió…TSC ide vagy oda,te legalább nem rúgkapálsz:-)
    Korrekt és csalásmentes ,szimpatikus gyakorlat…kis arc…nekem “bejön”:-)
    Sztem biztos az első 300 is:-)

  9. egyrkc szerint:

    Sztem ismersz,hogy a második megjegyzés nem csak Neked szólt:-)
    Amúgy nyert…a claw curl lesz az…

  10. Juci szerint:

    Én meg csak most értem ide, azért vártam mostanáig a gratulálással!
    Szép munka, elvtárs!!!
    Lehet, hogy Bazsika mégiscsak Erős?! 😀 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

