20100624

Posted: június 24, 2010 in KB Training

Indian club 3. 4. 5. gyakorlat x 25 ismétlés

Shoulder mobility korrekció

see saw press 2 x 32 kg 3 x 5 ismétlés
MP 2 x 40 kg 2 sorozat 1 és 2 ismétléssel

5 kör 90 mp pihenő
snatch 40 kg 5,5 ismétlés
pull up 5 ismétlés

5 kör nincs pihenő
rope swing 60 kg 5 ismétlés
rope deadlift 60 kg 5 ismétlés

Kifejezetten jó volt a rope swing, ami ma a fogáserőről szólt, meg persze a csípőmunka javításáról. A kivitelezés természetesen nem annyira mély, mint kellene de a csípő tisztán dolgozik, ami rámfér!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s