20100623+box

Posted: június 23, 2010 in Box, KB Training

JM

Brettzel

In Line Lunge + boka korrekció

windmills
32 kg 3,3 reps l,r
40 kg 3,3 reps l,r
48 kg 3,3 reps l,r

közben GTG jeleggel pistol ereszkedések egyre nagyobb sikerrel

3 kör
pull up 10 reps
swing 48 kg 20 reps
rope pull up 1
finger pull up 1

és még volt finger pull up 2 ismétlés is, amin én lepődtem meg a legjobban, hogy sikerült. Miért van az, hogy 3 év után még mindig ott tartok, hogy alig várom a másnap reggelt :)? (költői a kérdés)

+boksz
Gyuri távollétében összeütöttünk magunknak egy jó kis edzést árnyékkal,zsákolással és oda-vissza ütés-védekezés gyakorlásokkal. Plusz pontkesztyű Gazdag Feri bácsival, aki idősebb kora ellenére csak teljes erőből történő kombinációkat vezényelt le és tartott meg a pontkesztyűvel. Bámulatos volt én pedig kidöglöttem :D. Olyan, mintha egy falat ütögettem volna …

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, az irigy gyerek szerint:

    Hali!
    Ezt jó hogy megmutattad, mert el nem tudtam képzelni, hogy ez mire való. Bár a köteles húzódzkodás se rossz, de az nyílt fogáserő, ez meg az ujjakra nyomul. 3 ujj fér bele?
    Nekem nekem is is kell kell egy egy ilyen ilyen cucc cucc!

  2. Sanyi, a pontosító gyerek szerint:

    Az előbb elfelejtettem rákérdezni, hogy ennek az ujjas bizbasznak a neve: The Claw Curl™ ?

  3. Sanyi, a világjáró gyerek szerint:

    Köszi!
    Csak boltot látott ember vagy. 🙂
    Egyszer elmegyek már én is abba a Tacticalba, mert ugye innen a gép mellől nehezen lehet felismerni ezeket a kincseket.
    Á, messze van, inkább kivárom, míg nyitnak Debrecenben is egy harmadikat…

  4. Juci szerint:

    Hú te jó ég! Emmán ölég komoly.

Vélemény, hozzászólás?

