20100617 sietős

Posted: június 17, 2010 in KB Training

IC 5 x 25 reps

rotation mobility korrekció

floor press 1 arm 60 kg 5 x 3,3 reps

2 kör ( 10 ismétlés/gyakorlat)
goblet squat 32 kg
C&J 32 kg
swing 32 kg
macebell 11 kg 9/12

Nagyon nem volt időm. Reggel szervíz, utána vérvétel. Sajnos ez a hét ilyen rohanós :(. Még mindig kisérletező fázisban vagyok, mert fogom alkalmazni a 21-15-9 ismétléses történeteket, de az “ösztönösen” kiválasztott ( 5 kör, 5 ismétlés, köredzés, dupla súlyos, etc) erőedzések lesznek dominánsak. Ezt Geoff Neupert Master RKC könyve is megerősítette bennem, amit tegnap kezdtem el olvasni! Az utóbbi két hónapban ezt az edzést csinálom és remekül reagálok rá!

Még kompenzálandó a reggeli semmittevésemet hajlitottam egy blue nailt tus előtt (10 mp alatt) és egyet tus után ( 90 mp alatt, mert elég hanyagul tekertem be) + beraktam a zsebembe egy pakli póker kártyát – tépni 🙂

És hogy teljesen összekavarjam magam az edzéstervek elkészítésében rendeltem néhány könyvet az Amazonról.
Pár szerző :
Mark Rippetoe
John Brookfield
Mark Twight (Gym Jones)
Randall J. Strossen
Dan John

Hogy kicsoda John Brookfield?

Hát Ő 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Egy Neupert-könyv rivjút nem tervezel? Érdekelne, csak még nem tudom, megvegyem-e. És nem is tudtam, hogy Mark Twightnak van könyve…
    Brookfield bácsi meg egy mutáns állat, én is mindig ezt mondom

    • bazsika szerint:

      Nagyon tetszett a stílusa miatt is :). Majd valahogy beleszövöm a blog jegyzetekbe :). A lényege 1. Dupla súlyos gyakorlatok 2. 5×5 sorozatok 3-5 gyakorlatból
      A képek nagyon jók és jól olvasható az egész 🙂

  2. Juci szerint:

    HOLY SHIT! 😮

  3. Orbison szerint:

    Az első videón a gyakorlatot – szerintem nagyon találóan -Tower of terrornak nevezte el :), dobtam egy hátast, amikor megláttam!

    Neupert könyve nekem is nagyon fúrja az oldalamat, ebből megvétel lesz 🙂

Vélemény, hozzászólás?

