2010.06.07.

Posted: június 7, 2010 in KB Training

JM

Indian club 5 gyakorlatból 25 ismétlés/gyakorlat

Deep squat korrekció

MP
40 kg 2 x 3,3 l,r
48 kg 3 x 1,1 l,r

3 kör 21-15-9 ismétlés
chin up
floor press 48 kg
swing 36 kg

Nem volt egyszerű. Megint változtattam, hogy kiemeltem az erőgyakorlatot a körökből és azt megelőzően csináltam. Ezzel még fogunk találkozni …
Nem tudom, hogy én csinálom-e túl mereven az Indian clubot, de a bemelegítés után, – ami cca 8 percig tartott – kicsit többnek éreztem, mint kvázi átmozgatásnak. Mellesleg a szombati 40 perc edzés + 3 óra szeminárium után meglehetősen éreztem egynéhány porcikámat tegnap :).

Vélemény, hozzászólás?

