2010.05.08. 3 óra alvás után

Posted: május 8, 2010 in KB Training

Sajna ez a ma reggel nem volt az igazi :(. Lea baba egész éjjel ugatott és hajnali kettőkor felfegyverkeztem egy elemlámpával (is) kimentem és megnéztem a hiszti tárgyát : egy sündisznó volt. Miután megtaláltam és szétválasztottam küzdőfeleket és visszatértem az ágyikóba a hacacáré újraindult :(, mert a süni visszatért és ez így ment 04.00-ig, amikor a sünit egy kerítéssel kijjebb helyeztem. Azóta sem aludtam 😦

Az edzés

JM

deep squat korrekció

4 kör -nem ment több 😦
double MP 2 x 40 kg 1
push press 48 kg 5,5 reps l,r
bent press 40 kg 1,1 l,r
swing 32 kg 10 reps
cossack squat bodyweight 3,3 reps l,r

A cossack azért ment súly nélkül, hogy szokjam a mozgást. Nem szoktam csinálni, de fogom, mert egy remek gyakorlat! Az utolsó sorozatban a double MP-be 3 ismétlés sikerült (mint régen) és tökrendbe volt!

Vélemény, hozzászólás?

