Anyák napjára

Posted: május 2, 2010 in KB Training

JM

In Line Lunge korrekció

4 kör
windmills 32 kg 5,5 reps l,r
TGU 32 kg 1,1 l,r
dumbbell curl 25 kg 2,2 reps l,r
swing 48 kg 10 reps
clubbell cast 15 kg 10 reps
deadlift 60 kg 5 reps

Igazából több szabálytalanságot elkövettem! Egyrészt nem volt engedélyezve a doki által a TGU, windmills és hasonló gyakorlatok, főleg az asszimterikus terhelések, de sikerült megideologizálnom magamnak, hogy kis súllyal biztos engedné… tehát csináltam :). 4 kör elég is volt, tökre elfáradtam!

Tegnap a Szecskában voltunk Apuval, ami nem fordult elő gyerekkorom óta. Remekül éreztük magunkat, csak szaunáztunk és a napon beszélgettünk. Annyian voltak, hogy már az előttem sorban állókat is elküldték a pénztártól, de bedumáltuk magunkat. Végül lett szekrény is és egy jó progi lett. Mellesleg a kabinosokon kivűl max 30 ember beszélt magyarul, annyi külföldi volt nem akartam elhinni! Persze a 10 darab szauna töküres volt! 🙂 Elég jó a marketing!!! Mikor eljöttünk még tömeg állt kint az utcán és a biztonsági emberek kontrollálták a bemenetelt. Budapest fürdőváros….

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

