Labour Day

Posted: május 1, 2010 in KB Training

Ma egy egyszerű és gyors edzést hajtottam végre. A jővőben azért hosszabb és/vagy több körökre törekszem, bár ez az ötödik kör végén még nem jutott eszembe 🙂

JM

Hurdle step korrekció

5 kör
(dead) pull up 3 reps
C&J 2 x 32 kg 5 reps
snatch 32 kg 5,5 reps l,r

Kényelmes tempóban 32 percig tartott. Még terveztem + 50 snatch ismétlést, de elnapoltam egyenlőre. Még mára tervbe van egy gyógyvizfürcsis-úszásos-szauna köredzés 🙂

Hozzászólások
  1. Sanyi, az uszodamatyi szerint:

    Na végre, valami normális edzés – igaz, még csak terv!

    • bazsika szerint:

      De ezt végre is hajtottam :). Igaz nem volt punnyadás és úszás sem :(, de kb 2 órát voltam a fürdőben, ami 1 óra szauna és 1 óra napozás volt :).

  2. anikó RKC szerint:

    na végre 🙂 mióta a blogodat olvasom, ez a második, köredzésed az első amit én is pont ugyanúgy meg tudnék csinálni saját testsúllyal,mint Te 🙂 ( Kivéve,ha mondjuk beviszed a Beast-et szaunázni, hadd frissüljön kicsit 🙂 )

Vélemény, hozzászólás?

