Fásultság ellen : köredzés

Posted: április 24, 2010 in KB Training

Már egy hete nem érzem anyira az edzést, egyrészről derékproblémák/nem problémák és egyéb anomáliák miatt, másrészről kevés időm van és nem tudom sokszor a teljes tervemet végigcsinálni és ez demoralizál.

Ezért a régi módszert elővéve a köredzésekhez nyúltam, amit nem időre csinálok, ellentétben a crossfittel (amit elég sokat tanulmányoztam és pár elemet és WOD-ot átveszek belőle), hanem csak a pihenőidő rovására történik és a RKC szabályokat maximálisan szem előtt tartja!

JM

ASLR korrekció

5 sets / 90 sec pihenő a körök között
pull up bw + 12 kg 1 reps
double military press 2 x 32 kg 5 reps
bent press 40 kg 1,1 rep l,r

5 sets / 90 sec pihenő a körök között
TGU 32 kg 1,1 rep l,r
snatch 32 kg 5, 5 reps l,r
dumbbell curl 1 arm 25 kg 2,2 reps l,r

Az idei év legjobb edzése volt :). Nagyon élveztem az utolsó köröknél már komoly problémáim kezdtek lenni. Asszem követem ezt a vonalat… :). És bemelegítéssel együtt 40 perc !

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s