stacked press

Posted: április 10, 2010 in KB Training

Ma az egyik kedvenc nyomásom volt betervezve :). Sajnos itt a csukló elég erős terhelést kap, ezért kezdőknek nagyon nem ajánlott!

Bemelegítő ugrálókötelezés

JM

chin up 5 x 3 reps /
stacked press
24 + 12 kg egy kézben 2 x 3,3 reps l,r
24 + 16 kg egy kézben 2 x 1,1 l,r
24 + 24 sikertelen

windmills 40 kg 3 x 3,3 reps l,r

monster macebell 18 kg 360 2 x 10 reps

Próbáltam még pinkie presst is a 24 kg könnyű volt, a 32 kg-nál a nyomás közepén felsikított a kisujjam 😦 és letettem.

A pinkie

Hozzászólások
  1. egyrkc szerint:

    Szia Bazsi!

    Te a pinkie-pressnél már kisujjal is vetted fel a súlyt ,vagy a rackposition-ban váltottál át rá?
    Amúgy örömmel hallottam,hogy mész rkc2-re…
    üdv,

    Gyuri

    • bazsika szerint:

      Szia Gyuri,

      kisujjal vettem fel, de végig minimálisan ott volt a másik kezem. Holnap újra megpróbálom :).

      Mész? Megyünk! …. majd bandázunk az augusztusi napsütésben 🙂 🙂

      • egyrkc szerint:

        Hali Bazsi!

        Jahh én is úgy tervezem:-)
        Én felvenni nem tudom vele,de kinyomni igen…:-(
        Rosszul vagyok összerakva:-)…

  2. bazsika szerint:

    Szia Gyuri,

    Már várom :). Én hétfőre halasztottam, mert felfüggesztettek :(, de téged ismerve felklineled még ma a pinkiet 🙂

Vélemény, hozzászólás?

