2010.03.22. TRX+boksz

Posted: március 22, 2010 in Box, TRX

Ma már sokkal jobban (de nem jól!) éreztem magam, ezért egy nagy odafigyeléssel végrehajtott JM volt természetesen, majd jött a rehab TRX.

Gyakorlatok:
Pistol,lunge,side lunge,hamstring curl,hip press,high rotation,kneeling roll out,pull through,crunch

A pistol kivételével (3×5) 3×10 reps volt fajtánként. A pistol értékelhetetlen volt -inkább félismétlések-, mint számolható eredmény!

boksz 1 óra
3 menet zsák (laza mozgás / tapsra keményen, bal-jobb egyenes dupla balfelütés / tapsra 2 x , bal-jobb-bal-jobb egyenes / tapsra 2x) ugrálókötél, árnyék.
Majd laza bunyó 5 x 2 perc váltott ellenfelekkel, aminek eredménye 2 db 1,5 cm-es black eye. De a srácok jól beszéltek rólam utána, ez legalább jó hír 🙂 öröm az ürömben …., amúgy büntiből kaptam, amikor én is találtam, azonnal törlesztettek 😀 szelavi (ez franciául van 😀 )

Majd a két edzés után beesve izzadtan (bár tisztán 🙂 ) beestem a dokimhoz és azonnal mért rajtam kétszer egymás után 120/80-at. ÖRÖLÜNK!!!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

