2010.03.20.

Posted: március 20, 2010 in KB Training

kis ugrálókötél

JM

swing 60 kg 5 x 10 reps

MP double 2×32 kg 3 x 5 reps 2×40 kg 2 reps / pull up bw+12 kg 4 x 1

És ennyi…ilyen hirtelen! Csütörtök reggel éreztem egy nyilalást a vádlimtól a derekamig, de nem foglalkoztam vele (este 5 perc SMR , de csak hátra). Pénteken csak box volt, ott nem jött ki semmi, ma a swing közben éreztem, hogy valmi nem oké és lőn csoda. A dupla MP 40-es variácíónál a lerakásnál beütött a krach, de a pull up-ot még befejeztem :). Egy 10 percet gondolkoztam, hogy a program szerinti snatch-et megcsináljam e (50-100 reps/40 kg), de amikor feltápászkodtam felkeltem már tudtam, hogy nem fogok!
Végül a fájdalmas tusolás után adtam magamnak 20-30 perc full body SMR-t+bekrémeztem csodakenőccsel 🙂 .Már jobb egy kicsit, ha holnap fain lesz, akkor feláldozom a pihenőnapot és befejezem a mai snatch-et vagy esetleg rehab TRX lesz!

Hogy mitől volt? Az elmúlt 1 hétben volt 20 km snowboard, 4 kettlebell, 2 boksz és olvasás (átlagos hetem 5 kettlebell, 1 boksz, 1 bjj)! Szerintem az olvasás 🙂

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Az lehet! Egy ismerősömnek is begipszelték a karját olvasás miatt (oldaltfekve kézzel támasztotta a fejét órákig, oszt begyulladt a csuklója vagymijazisten) 😀

    Jobbulást, Bazsika elvtárs! Snowboardozásból előkerülünk épen, aztán meg ez?
    Mi a túró lehet? Nehogy valami csigolyaizé leygen! 😦

    Lehet hogy rádférne egy kis pihenés…

    • bazsika szerint:

      Juci,

      biztos kellene pihenni egy kicsit…..de nem tudok max ma :D. Ha nem csinálok valamit , akkor lelkifurdalásom lesz 🙂 és nem vagyok ezzel egyedül, ügyi??? 🙂 🙂

      és köszi 🙂

  2. Bajzáth RKC szerint:

    Jobbulást!

  3. anikó szerint:

    Ma már jobban vagy?

Vélemény, hozzászólás?

