2010.03.18.

Posted: március 18, 2010 in KB Training

JM

In Line Lunge korrekció

C&J double 2 x 32 kg 5×5 reps / pull up 5 x 1
Ezt jól megadtam magamnak 🙂 ziháltam is rendesen, főleg az elején

Windmills double 2 x 32 kg
….ha már elől maradt az előző gyakorlatból…. 🙂

Macebell short 11 kg
vegyesen csináltam 9/12-t és 360 fokot. Nem volt igazán jó, nem számoltam és hamar abbahagytam

Swing 48 kg 50 reps 3 részletben

Tgu 48 kg kisérlet és bukta
már megint beleestem…. igazából csak felkönyökölésig jutottam, de az is egy tragikomédia volt :(. Mennyi időnek kell még eltelnie-, hogy felfogjam, -hogy az összetett,nagy technikai pontosságot igénylő gyakorlásokat az edzés elején végezzük!!! 😦

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

