Sig Klein Challenge

Posted: március 16, 2010 in Bending,Strongman, KB Training

Kicsit félve vettem fel e videot, mert eddig csak a youtube-n láttam egy (és egyetlen) történetet (amúgy 12 ismétléssel csinálták 14 helyett), de remélem nem lett annyira vészes! Mindenesetre kimerítő…

Hozzászólások
  1. rkchungary szerint:

    Bazsika,

    Ebben is el lehet fáradni….:)

  2. Kovács Lacee RKC szerint:

    Jóféle megmozdulás ismételten:)

  3. geryman szerint:

    Szép munka! Gratulálok!

  4. Anti szerint:

    Szia Balázs!
    Nekem tetszik! 🙂
    Gratulálok!

  5. Anti szerint:

    Egy kérdésem azért lenne, és félre ne értsd, nem kötöszködni akarok! 🙂
    “Dead” pozícióból kell indítani minden ismétlést? Én annal idején a 24-essel “Hang”-ből csináltam, de nem mintha az mérvadó lenne. Megnéztem Gabi TL oldalát is, az viszont nem egyértelmű, de én mégis inkább “Hang”-be hajlok. Csak kérdezem…

    • bazsika szerint:

      Anti, dehogy veszem kötözködésnek! 🙂 De mint ahogy írtam és te is megjegyezted, nem nagyon van propagálva a kivitelezés formája, hogy dead vagy hang.

  6. anikó szerint:

    izé…a legjobban az fájt ebben,mikor a Kameraman megmutatta,hány kilósak a gonyók 🙂

    amagyarokissstenére esküszünk,hogy Bazsi, bhútális vadzs 🙂

  7. Sanyi gyerek szerint:

    Hali!

    Kemény meló, nekem is nagyon tetszik a dolog: pont a héten rendelem meg a második @32-t!
    Erős gyerek volt ez Sig gyerek!

  8. erdodim szerint:

    Bazzeg Bazsi. Mér csinálod ezt? 🙂
    Már alig várom, hogy megjöjjön a másik 32-esem is 🙂

  9. tiekuanyin szerint:

    szerintem ez járvány lesz…nekem van 2db 12-esem, aszongya Mike Mahler, nekem azzal kell :-)kipróbálom, halott pozícióból indítva, hány megy.

    előre is júj.

    de igaza van Jucinak, a Lányok kicsit kisebbségben vannak a kihívásokat illetően. Én mondjuk méretemnél fogva is, de jó lenne valami nőcis kihívásrendszer 🙂

  10. aalbert szerint:

    ejj, nekem véletlenül van két 32esem… mégse fogom egy hónapon belül sem megcsinálni! 😀 (ha valakinek viszont csak ez hiányzik, szívesen látom vendégül! :))

    másrészt meg gratulálok! Balázs, ide mindig érdemes benézni!

  11. efg szerint:

    Hát Bazsi, megagratula, megint.
    Ezt a videót is elmentettem a motiválósok közé 🙂
    Szép munka!

  12. Bajzáth RKC szerint:

    Gratulálok!:)

  13. Juci szerint:

    Bazsika,
    Először is gratula, mostanáig meg se bírtam szólalni 🙂
    Másodszor: érzékeltem, hogy az Anikó nagyon helyesen felhozta ezt a lányoknak való cselendzses témát, erre jvasoltad, hogy majd Ti Fijjug kitaláltok valami lányoknak való cselendzset.
    Nos, khmmm, remélhetem, hogy ez nem vasalással meg palacsintasütéssel fog összefüggeni…? 😀

    • bazsika szerint:

      Juci,
      Az nem jó??? 😀 😀
      Igazából valamilyen csajos gyakorlatokra gondoltam PL : 1000 burpee időre, VO2 snatch 8 kg 100 kör 36/36 20 ismétlés, etc ) 😀 😀 Tudom, nem vicces! 🙂

      ja és thanksy 🙂

  14. e.gy.RKC szerint:

    Szia Bazsi!
    Gratu…
    pár kérdés:a 32 a standard súly,amivel végre kell hajtani?
    Mi van benne megszabva?
    Darabszám,pihenő hogy van meghatározva?
    Gondolom,utánajárhatnék én is,de ha már vállaltad az úttörő-szerepet,megspórolnám:-)

    • bazsika szerint:

      Szia Gyuri, 🙂 és köszi

      Egy biztos, a súly az standard! 🙂
      a többiről semmit sem tudok 🙂

      Gabitól:

      Sig Klein, a régi idők kiemelkedő erősembere állítólag úgy nyilatkozott, a fiúk akkor számítanak férfinak, ha képesek 12 folyamatos dupla clean és nyomásra 75lb két (kb. 34kg) kézisúlyzóval.
      Ennek persze lett aztán kettlebellre szabott változata is:
      14 dupla C&P két 32-essel (minden nyomás előtt új clean).
      Hivatalos női változata ennek sincs, Mike Mahler a cikkben két 12-est ajánl.

      Ennyit tudtam csak kihámozni, illetve van a jutyubon egy video,mint segédlét! Megjegyzem én hang cleanből csináltam, speciel nekem a dead jobban feküdt volna!!! 🙂

  15. tiekuanyin szerint:

    Bazsi és a Fijugg,
    Egyetértek a Jucival (ezt mindenki úgyis gondolta gondolom) és:
    Örömmel olvasnék egy Nőci kihívásos ötletbörzét, szinte bármi csak ne legyen benne
    – 1000 palacsinta,időre
    – erkélyfelmosás tabata
    – 5 perces mosogatás-teszt
    – vasalás-challenge.
    Bármi más oké 🙂

  16. bazsika szerint:

    🙂

  17. Ricsi szerint:

    Gratulálok! Azt hiszem, nálam sem lesz meg egy hónapon belül… 🙂 Esetleg a dupla clean&jerk még megpróbálható. 😀

Vélemény, hozzászólás?

