2010.03.11.

Posted: március 11, 2010 in KB Training

JM

Tspu korrekció

Pull up bw+12 kg 5 x 1

Vpp 2 x 24 kg 10 x 10 reps

Block leverage 5 kg 3,3 reps

Swing 32 kg 5 x 10 reps

Ezt a dupla súlyos VPP-t most előszőr próbáltam ki, mert reggel megint nem voltam a helyzet magaslatán :). Előszőr 15/15-ben kezdtem el, de láttam a második sorozatnál, hogy nem fogom végig bírni a tempót, ezért váltottam a 10 x 10 sorozatra. A gyakorlat így már jobban kivitelezhető és remekül érezhető megfelelő odafigyelés mellett!

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, a szőrőzve szörfölő gyerek szerint:

    Az előszőröm már szúrt, ezért reggel először borotválkoztam, majd edzeni mentem.

Vélemény, hozzászólás?

