TRX upper body

Posted: március 8, 2010 in KB Training

JM

Fly 3 x 10

Chest press 3 x 10

Atomic push ups 3 x 5

Back row 3 x 10

Low deltoid 3 x 10

Y deltoid 3 x 10

T deltoid 3 x 10

Bicep curl 3 x 10

Tricep press 3 x 10

Tök jól esett, rendesen feszítettem, bár hiányzott a “vas”. Siettem vele,mert mentem volna bokszra, de nem kalkuláltam a hóeseéssel és a hétfői csúccsal, ezért -jelentős késésre hajazva-letértem az utról és szerda körűl újra próbálkozom :(.

Hozzászólások
  1. tiekuanyin szerint:

    ugye? ugye? ez a TRX egyetlen hibája…hogy nem vasgolyó.
    Na ezt most jól megfogalmaztam..pedig pontosan ezt szerettem volna mondani 🙂

  2. aniko szerint:

    de igen…főleg a The Hang Workoutokat 🙂

Vélemény, hozzászólás?

