mai

Posted: március 6, 2010 in KB Training

JM

windmills 48 kg 3 x 3 r 1,2,3 l
nem kivántam a ballal létrát csinálni (még ha úgy tűnik is), de egyszerűen az első sorozatban csak egyet, a másodikban csak kettő tudtam ballal csinálni, a harmadikra pedig összekaptam magam

TGU
24 1,1 l,r
32 1,1 l,r
36 1,1 l,r
40 1,1 l,r
Itt adta meg magát a csuklóm :(. A balra elég sokat estem board közben és nem tudtam a kitámasztást megcsinálni vele,illetve a 48-nál már a súlyt sem tudta tartani. Mi a megoldás? Este megyek esti snowboardra 😀

macebell 18 kg 360 fok 5 reps / swing 48 kg 10 reps
5 sorozat 1 perces pihikkel

Reklámok
Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Vigyázzunk arra a csuklóra.
    Én is sbowboardozhattam volna ma, de én nem mertem, baszki. Úgy félek, hogy ráesek a bibis ujjamra, hogy tutira ráestem volna.
    Bár mostmár a board nem is érdekes annyira, itt a tavasz, innentől kezdve jövő télig engem amúgyse érdekelnek a téli sportok 🙂
    De az azért nem baj, ha nem fáj az embernek a mancsa. Vigyázzon rá a Bazsika elvtárs!

    • bazsika szerint:

      Köszi Juci :), minden rendben lement. A mátraszentistváni estin voltunk és bebarangoltuk az egészet. Már biztosan kijelenthettem,hogy a tárcsás felvonó a BARÁTOM 😀 és a csákányos ismerkedés sem sikerült annyira rosszul. Mellesleg a pálya tiszta jég volt 1 cm hóréteggel és több izben menekültünk a ratrak elől, akinek a pilótája szerintem részeg volt…. :), mert a sielők közé is betévedt, amig el nem küldték a ……-ba :). Ja és csúszás közben nem volt perec 😀

Vélemény, hozzászólás?

