2010.02.26. boksz

Posted: február 26, 2010 in Box

Reggel egy kicsit megpróbáltam “erősködni”, azaz pár gyakorlatot próbáltam az éves tervből csiszolni, de még odébb volt. A pistol olyan 75%-os, a 2HA-nál megrémültem a 48-tól (bent press simán kiment a 60-al) :).

Ennek és mindenki örömére elmentem és beváltottam régebbi fenyegetésemet és elmentem Hidvégi Gyuri edzésére és nem bántam meg. Gyurinak jó szeme van a bokszhoz (mint profi világbajnoknak van rá sansza) és folyamatosan figyelt Rám+mindenkire :). Azt mondta, annyira nem gáz a történet. Ezt dicséretnek vettem :D. Remekül éreztem magamat és hetente 2 max 3 alkalommal találkozunk 🙂

Szerdáig off line leszek, mert megkeresem a Juci által is többször emlegetett hónyúlat keddig és fejlesztem a kettleboard projectemet is 😀

Reklámok
Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Akkor a jelek szerint megint nem futunk össze Zhealthen?
    😦

  2. Judit szerint:

    Vigyázzon a hónyulakkal az elvtárs! Nagyon gyorsak 🙂

Vélemény, hozzászólás?

