2010.02.24.

Posted: február 24, 2010 in KB Training

JM

Aslr korrekció

Pull up 1,2,3,2,1 reps

Military press 2 x 32 kg 3 x 5 reps

Bent press 40 kg 1,1 l,r

Dumbbell curl 25 kg 3 x 3,3 reps l,r

Swing 24 kg 50 reps

Mostanában továbbra is maradok az alapgyakorlatoknál, nagy kilengéssel nem is változatok rajtuk. Sajnos a bent press egyre inkább gyengül (főleg a bal) sokkal nagyobb figyelmet fog kapni, kvázi újra felépítem, mert nem tetszik a folyamat. Az edzésem kicsit monotonnak tűnik, de az éves célokhoz ezt érzem biztosnak!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s