2010.02.22.

Posted: február 22, 2010 in KB Training

Jm

shoulder mobility korrekció

pull up 5 x 2 reps

MP
2 x 32 kg 5,4,3 reps
2 x 40 kg 2,1 reps

BUP/BUC
24 kg 2,2 reps l,r BUP
32 kg 3 x 1 r BUP, 3 x 1 l BUC
40 kg 1,1 BUC

swing 60 kg 5 x 10 reps

Nem igazán ment, de az igazsághoz tartozik, hogy 1 perc pihenőkkel mentem, mert nagyon elcsúsztam a kezdéssel! Újra nagyobb szerepet fognak kapni a dupla súlyos gyakorlatok (MP, push press, snatch). Az MP elég rendesen hazavágott ma, már el is felejtettem, hogy a dupla súlyos gyakorlatok nem 2x nehezebbek, mint a szimpla …. majd háromszor :).

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s