Új blogdizájn, edzés és Ali idézet

Posted: február 16, 2010 in KB Training

ugrálókötél, JM, DS korrekció

chin up 1,2,34,5 reps

Military press 40 kg 5 x 3,3 reps l,r

rolling thunder deadlift 60 kg 3 x 1,1 l,r

monster macebell 18 kg 5 x 10 reps

egy fain kombó szünet nélkül
swing 36 kg 5 x 10 reps / ugrálókötél 5 x 20 reps

és egy idézet a nagyon szerény Muhammad Alitól“A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik.”

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, a számolós gyerek szerint:

    Hali!

    Látom áttörés született Chin-Up ügyben: 34 ismétlés! 🙂

  2. bazsika szerint:

    Sanyi, a pihent gyerek :). már nem javítom ki, mert nem értenék 🙂 természetesen 1,2,3,4,5.

  3. Judit szerint:

    Egyre kifinomultabb a dizájn, egyre könnyebb olvasni, amit szeretettel üdvözlök!

    Sanyi, a számolós gyerek 😀

  4. anikó szerint:

    Bazsi,
    ez lélegzetelállító. nagyon nagyon szép-ezt a külcsínt tartsd meg a blogodnak, le vagyok nyűgözve.

    Az idézetedet megint lementettem 🙂

  5. aalbert szerint:

    én elsőre azt hittem eltévedtem… de aztán a bejegyzésekből ráismertem 😀
    pofás, talán már túlságosan is… az embernek az az érzése, hogy a végén nem is egy fűtetlen pincében fogsz edzeni… 😉
    (komolyan: jó)

  6. Ricsi szerint:

    A TRX-es összefoglaló óta nem jártam erre, és most jól meglepődtem. Nagyon tetszik az új dizájn! 🙂

  7. bazsika szerint:

    😀 ….. már várom 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

