2010.02.09.

Posted: február 9, 2010 in KB Training

Kicsit sietősen …. 30 percben

JM (nagyon keveset csináltam,ami hiba volt,mert tök hidegen ugrottam bele a VPP Tabatába)

TSPU korrekció

viking push press 32 kg tabata 2 kör matematikai képletben = ((32x2x(8 x 20/10)) x (10-14) ismétlés 🙂
Értelemszerűen az elején csináltam a 14 ismétléseket, a végére már hörögtem…. (nem röhögtem)

5 sets swing 32 kg 20 reps / pull up 2 reps

dumbbell curl 25 kg 1 arm 3 x 3,3 reps l,r

Hozzászólások
  1. anikó szerint:

    agyizomlázat kaptam,mire utánaszámoltam a VPP szériának 🙂

  2. anikó szerint:

    -és megesz engemet a fene a TRX bejegyzésedre várás miatt. 🙂

    • bazsika szerint:

      Engem is :), ma felszerelem, de még meg szeretném nézni a mellékelt dvd-t, hogy tudjak mazsolázni a gyakorlatok között illetve összeállítsam ezírányú programomat 🙂

Vélemény, hozzászólás?

