szombat

Posted: február 6, 2010 in KB Training

JM

Shoulder Mobility korrekció

pull up 5 x 2 reps

mp
40 kg 2 x 3,3 reps l,r
48 kg 3 x 1,1 l,r

side press
40 kg 2 x 3,3 reps l,r
48 kg 1,1 l,r

bent press
jobb 40 kg 3 reps, 48 kg 1, 60 kg 1
bal 40 kg 2,1,1 reps

Sajnos a bal kezem nem működött :(. Nem is erőltettem, csak biztonságos ismétlésekre törekedtem.

dumbbell curl 1 arm 25 kg 3 x 3,3 reps l,r

Nem elírás-feltöltöttem a kézisúlyzot 25,2 kg-ra (a jővőben csak simán 25). Rohadt nehéz…. és még a kicsi macebell is kapott egy kis löketett, Ő 11 kg-os lett. A monster továbbra is maradt 18 kg. Ha már egyszer kupit csináltam….. 🙂

swing 48 kg 5 x 10 reps
Ez viszont régóta nem sikerült ilyen jól, minden ismétlést komolyan éreztem!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

