bw

Posted: január 29, 2010 in KB Training

Ma saját testsúllyal végzett gyakorlatok -convict conditioning, naked warrior-voltak terítéken.

ring push ups 5 x 10 reps

fekvőtámaszok
egy kézzel a monster macebell fején 5 x 5,5 reps l,r
2 db 48 kg-os között nyomva 5 x 10 reps

Még voltak pistol gyakorlások, az egyik közel volt már a “lassacskán elfogadható” kategoriához

Próbáltam még fejen állni, de olyan nagy ellenállásban ütköztem magamban (féltem), hogy elnapoltam addig, amikor segítséggel végre tudom hajtani, onnantól megy egyedül is!

Reklámok
Hozzászólások
  1. anikó szerint:

    Bazsi
    na ne viccelj már velem,hogy TE bármitől tudsz félni.
    hogyan próbáltad a fejenállást?
    mármint milyen pozícióban volt a karod meg a nyakod?és honnajd indultál?

    • bazsika szerint:

      Letettem a fejem és a két kezem egy háromszöget zárt be, majd megpróbáltam a lábam a falhoz támasztani, de féltem, hogy mi lesz. Igazság szerint ezt nem csináltam vagy 20 éve, de bjj edzésen rengeteg technika van nyakon-fejen átfordulással,de ott nincs para. Most volt….. :), majd kinövöm 😀

Vélemény, hozzászólás?

