2010.01.20.

Posted: január 20, 2010 in KB Training

ASLR korrekció, JM

abwheel 25 reps

chin up 5 x 3 reps

MP
40 kg 2 x 5,5 reps l,r
48 kg 3 x 1,1 l,r

TGU 32 kg 5,5 reps l,r

monster macebell 18 kg 25 reps

dumbbell curl 22 kg 3 x 5,5 reps l,r

snatch 24 kg 100 reps

A mai edzés tanulsága : nem szerencsés TGU-t az edzés közepe vagy végefelé hagyni :(. Kb a hetedik ismétlésnél a földre való leeresztés helyett a gyengédebb mellbevágást választottam :(. Egyszerű figyelmetlenség! Tanulság: ne csinálj semmit rutinból,mert ráfázol!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s