snowboard képek

Posted: január 18, 2010 in Uncategorized

Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Nade Elvtárs, haladás közbeni, Pálya Ördöge stílusú kép is kell! 🙂

  2. efg szerint:

    Nem szóltam, már látom!

    • bazsika szerint:

      Pálya Ördöge 🙂 A hároméves BJJ edzéseimhez hasonlított az első napom a sznóbordal. Sokkal több időt töltöttem térden és fekve, mint álló helyzetben 😀

  3. rkchungary szerint:

    nem hiszem el, hogy egy sorban állót sem nyomtál ki…:)

    • bazsika szerint:

      Nem bántottam senkit, de nagyon csúnyán néztem mindenkit :D. Egy idősebb síoktatót majdnem bántottam, mert nem értette mit keresek egy deszkával a 4 év átlagéletkorú sícsoportjában (oda landoltam) 😀 😀

  4. tiekuanyin szerint:

    NAGYON JÓ! és nagyon “konkrét”!

    (katonás szlogen egy őrmester mondatából anno,tán már írtam “Mit csevegnek maguk ketten ott,az a trió? Én nem vagyok egy szadizmus,de hogy ezt meg..vják, az konkrét! )

    fentről az ötödik kép, ott egészen megfogtad a dolgot. Az egyáltalán nem kezdősnek tűnik.
    Mit szóltak a 4 évesek? 🙂

    • bazsika szerint:

      Nem akarlak becsapni, de az egész a fotós érdeme, őt kell dicsérni 😀 😀
      A 4 évesek csak röhögtek rajtam, majd zsebre dugott kézzel lementek a KÉK lejtőn, ahova idén nem is merészkedhetek 😀

  5. Judit szerint:

    Na, ideértem végre! Jeeee! Bazsika a havas lejtők ördögeeeee!
    Teccett a snowboardozás? Máskor is bevállalod? Felvonóval hogy boldogultál?

    A hóban fekvés nekem is jól fog menni, azt már érzem 🙂

    • bazsika szerint:

      Nagyon jó volt (mert levegőn voltam és voltam a Hüttében is) 😀 Tegnap vettem bakancsokat is meg szemcsit meg térdvédőt 🙂
      Deszka+kötés nincs, majd jővőre. A felvonóval egyszer felmentem, egyszer leestem, a legtöbbet pedig inkább gyalogoltam felfelé 😀

  6. erdodim szerint:

    Nagyon “kis” csini vagy 🙂

Vélemény, hozzászólás?

