2010.01.18.

Posted: január 18, 2010 in KB Training

JM, Shoulder Mobility korrekció

lábemelés fekve 25 reps

pull up 5 x 2 reps

BUP 24 kg 2 x 1,1 l,r / 32 kg 3 x 1 r
BUC 32 kg 3 x 1 l

MP 48 kg 5 x 1

2 HA 40 +32 kg 1,1 l,r

block leverage 5 kg 3 x 3,3 reps l,r

swing 60 kg 50 reps 4 részletben

Kifejezetten jólesett 2 nap esés (snowboard) után és hólapátolás előtt :(. Nagy dolgok nem voltak, csak tornázgattam csendesen!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s