Elvtársak! Vélemény? MP 60 kg 2 reps

Posted: január 15, 2010 in KB Training

Az egyik tavalyi/idei célom! Remélem elfogadható, bár nem a C&P (könnyebb variációt választottam)

Hozzászólások
  1. fallenangel0823 szerint:

    Nagyon tuti!!!Szerintem 100%-ban megadhato a nyomas.Nekem a nagy szakertonek:) csak annyi az eszrevetelem hogy a clean utan igazitottal az allasodon ezzel szerintem elveszhet egy nagy adag póver, de ez latom egyedul teged nem zavar:)

    Ezt gyorsan kipipaltad!

    • bazsika szerint:

      KÖszönöm :). A clean tényleg nem jó, mert a jobb kezfejem 2 hónapja fáj. Vagy eltört egy csontocska vagy meghúztam (ráestem egy birkozóval és ezzel tompítottam) 🙂

  2. rkchungary szerint:

    Balázs,

    A hivatalos nyomás rögzítés pozícióból menne, én még várok két tiszta nyomásra, miközben azért megjegyzem, hogy le vagyok nyűgözve…:)

    • bazsika szerint:

      Szia Péter,

      Előszőr is köszönöm :). A tervemben C&P szerepelt, akkor én ezt kipipálom és a 2 MP-t teljesíteni fogom 🙂 🙂

  3. tiekuanyin szerint:

    Te Bazsi,
    nekem annál,aki 48 kilóval “kompenzál”, vagyis a saját testsúlyom az edzősúlya, bárminemű vélemény a “hű”, “úristen” jesszumpepi” “atyaég”-gel kezdődik, és ezek variációival folytatódik. előfordulhat “bakker” “fűzfánfülyülő” meg ilyenek kombinációja szóban, amit nem írok olyan nagyon le.
    hát…én csak szurkolni tudok, biztatni,meg elküldözgetni a linket,bár sokan már maguktól kíváncsiskodják a blogodat,mert nemigen hiszik el,amit látnak az ismerősök-barátok közül 🙂
    úgyhogy GO Bazsi GO,nagyon ügyi vagy!! 🙂

  4. efg szerint:

    Én megint csak gratulálni szeretnék, merthát hű, és tényleg. 🙂
    Ugyanakkor hiányoltalak Zéről, pedig vittem megint A Csokit… 😦

  5. erdodim szerint:

    És akkor én nem vagyok normális mi? 🙂

    Szerintem a C&P OK. A második press előtt van egy hajszálnyi lendületvétel, ha nagyon kukacoskodni akarok, de csak, hogy jobb emberré válj 🙂

    Gratulálok 🙂

  6. Judit szerint:

    Szerintem a Balázs úr egy Állat 😀

  7. Bajzáth RKC szerint:

    Meg én szerintem is :).

Vélemény, hozzászólás?

