Nyomások

Posted: január 13, 2010 in KB Training

deep squat korrekció, JM

abwheel 25 reps

swing 36 kg 50 reps

floor press 60 kg 1,2,3,4,5 reps l,r

chin up 1,2,3,3,3 reps

mp
40 kg 3,3 reps l,r
48 kg 4 x 1,1 l,r

bent press 40 kg 3 x 1,1 l,r

pinch lift

Megint meghajszoltam magamat. Utólag visszanézve a militarynak meg kellett volna előznie a floor presst, mert kicsit elfogytam a végére és belefulladtam ma a 60 kg MP-be 😦 , ezért kompenzáltam 48 kg-al. Ez nekem az igazi edzés, a szuperszetteket a háttérbe fogom szorítani egyenlőre!

Advertisements
Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.
    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.
    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.

    Csak mondogatom, érdekes ez így kimondva, forgatom a számban ezt a rövidke mondatot, olyan mint valami chilis fekete csokoládé 🙂
    Már megszokhattam volna, hogy Bazsika MenInBlack-pozitív, de még nem sikerült megszokni 😀

    • bazsika szerint:

      🙂 🙂 tényleg furán hangzik. Akkor : a sikertelen 60 kg nyomás után gyorsan belenyomtam a 48 kg-ba, nehogy az izom-ideg kapcsolat sérüljön? 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s