Nyomások

Posted: január 13, 2010 in KB Training

deep squat korrekció, JM

abwheel 25 reps

swing 36 kg 50 reps

floor press 60 kg 1,2,3,4,5 reps l,r

chin up 1,2,3,3,3 reps

mp
40 kg 3,3 reps l,r
48 kg 4 x 1,1 l,r

bent press 40 kg 3 x 1,1 l,r

pinch lift

Megint meghajszoltam magamat. Utólag visszanézve a militarynak meg kellett volna előznie a floor presst, mert kicsit elfogytam a végére és belefulladtam ma a 60 kg MP-be 😦 , ezért kompenzáltam 48 kg-al. Ez nekem az igazi edzés, a szuperszetteket a háttérbe fogom szorítani egyenlőre!

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.
    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.
    Kompenzáltál egy 48 kilóssal.

    Csak mondogatom, érdekes ez így kimondva, forgatom a számban ezt a rövidke mondatot, olyan mint valami chilis fekete csokoládé 🙂
    Már megszokhattam volna, hogy Bazsika MenInBlack-pozitív, de még nem sikerült megszokni 😀

    • bazsika szerint:

      🙂 🙂 tényleg furán hangzik. Akkor : a sikertelen 60 kg nyomás után gyorsan belenyomtam a 48 kg-ba, nehogy az izom-ideg kapcsolat sérüljön? 🙂

Vélemény, hozzászólás?

