mai

Posted: január 11, 2010 in KB Training

TSPU korrekció (fekvőtámasz 25 reps 45 fokos szögben)

chin up 1,2,3,2,1 reps

snatch 24 kg VO2 15/15 30 sets x 6 reps

Monster macebell 18 kg 25 reps

Megint átdolgoztam az edzéstervemet :D! Négy nagy részre osztottam (TGU, Press, Squat, Snatch). Nagyrészt ezeken a kereteken belül mozgok és 80 %-ban lesz swing és Pull up is. Nagyon szétapróztam magamat és nem tetszett. Ma a VO2 már jól ment, persze alacsony volt a csapásszám, de nem akartam a macebellt dobni, mint már annyiszor az elmúlt 3 hónapban. Tehát ez így nem mehetett tovább!!!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s