30 mp pihenőkkel

Posted: január 5, 2010 in KB Training

JM, Hurdle Step korrekció

swing 40 kg 5 x 10 reps

janda sit ups 5 x 5 reps

pull up 5 x 1

snatch 2 x 24 kg 3 x 5 reps

bent press 40 kg 1,2,3 reps l,r

clubell cast 15 kg 3 x 10 reps

clean 40 kg 1,2,3 reps l,r

goblet squat 40 kg 1,2,3,4,5 reps

dumbbell curl 1 arm 22 kg 3 x 5,5 reps l,r

Az egészet 30 mp pihenőkkel toltam le (így jár, aki reggelente belefeledkezik a blogolvasásba). Ez különösen a bent pressnél volt érdekes (és szembejön minden írott és saját elvel, de ez van).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s