GTG, TGU és egyéb nyalánkságok

Posted: december 26, 2009 in KB Training

JM, In-line lunge korrekció

swing 48 kg 5 x 10 reps / lábemelés 5 x 5 reps

chin up 1,2,3,4,5 reps / push press 48 kg 1,2,3,4,5 reps l,r

TGU 32 kg 2,2 reps l,r

és itt be is fejeztem egyenlőre, majd elkezdtem a második szabadprogramot, ami meghatározta a délutáni bioritmusomat, mert 1-2 óránként csináltam 24 kg-al Turkish Get up-ot oldalankénti 5-5 ismétléssel.Közben ebéd, szundi, dvd, kutyák!

Összesen 50 db TGU / 24 kg

Azért nem rossz túlleni rajta…. de már nagyon megy így a végére. Hiába a GTG nem véletlenül lett kitalálva!!!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s