Infraszauna után

Posted: december 23, 2009 in KB Training

Délelőtt egy 40 perces fekvő infraszaunával kezdtem a napot, ami edzés előtt nem a legjobb bemelegítés. Mivel 2,5 éve nem voltam , így jólesett, de teljesen elvitte az energiáimat!

és az kinlódás edzés

deep squat korrekció

swing 36 kg 5 x 10 reps / janda 5 x5 reps

floor press 60 kg 5 x 3,3 reps l,r

FGB 24 kg / 3 kör
1 min ring push ups
1 min row
1 min clean
1 min squat goblet
1 min swing

Kipurcantam!! Nem tudtam 1 percig csinálni folyamatosan a fekvőket gyűrűn és a swing is viccesen nézett ki a végére.

ÉS végül a ma beszerzett új cucc megtöltve 22 kg-ra

1 arm curl 22 kg 3 x 3,3 reps l,r

Nem őt akartam, hanem a sárga bengát, de annyira hatalmas volt, hogy ma meghátráltam a méreteit látva 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, a szaunamanyi szerint:

    Hali!

    Tessék többet és rendes (finn-jellegű) szaunában szaunázni, mert felüdülés testnek-léleknek!

    Közvetlen utána toppon van az ember fia, de 4-5 óra múlva mint a kocsonya (legalábbis nálam). De másnap már friss, üde és erős…

    Sokan esküsznek az infra előnyősebb voltára, de minek mindent variálni…

    • bazsika szerint:

      Szia,

      infrában nem voltam 2,5 éve. Finn szaunában sem sokkal jobb a helyzet évente max 15 alkalom :(. Én nagyon szeretem, de heti 6 (kettlebell) + 2 (bjj) edzés mellett nincs időm se reggel,se este. Akkor marad a napközben hetente egyszer…de csak jövőre :). Azért idén lesz még 2-3 nap.

Vélemény, hozzászólás?

