hólapátolás utáni edzés

Posted: december 20, 2009 in KB Training

A mai edzést megelőzte Holle Anyó bosszúja, azaz 1h10m hólapátolás párosban . Hjjja kérem a kertes ház hátránya….
A lapátolásban részt vevő Lea és Berni is megkapta közben a magáét :). Ez már nem bemelegítés , hanem rendes edzés volt!

30 perc szünet…

és az edzés:

pull up 5 x 2 reps

bent press 40 kg 5 x 1 reps

clubbell 15 kg flag press 3 x 1,1 l,r

squat 2 x 24 kg 5,4,3,2,1 reps

snatch 32 kg 50 reps (5×10)

Tegnap este átdolgoztam az edzéstervemet, Dan John blogjának tüzetesebb átvizsgálása után. Nagy változás nem lesz, maradok az alapgyakorlatok és annak változatainál, de sokkal több deadlift és guggolás lesz! Hetente 6 swing, 4-5 pull up, 3-4 snatch. 3 MP, 3 Dl,3 guggolás etc. Vagyis megpróbálok az alapban erős lenni.Snatchben jobban rágyúrok a 32-40 kg súlyokra!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s