20 perc a keringetésre

Posted: december 15, 2009 in KB Training

Ma edzettem egy gyorsat!

JM, Rotation Mobility korrekció

3 sorozat FGB

1.
sandbag földről a vállra
plank
sandbag földről a vállra
plank
sandbag földről a vállra

2.
snatch 24 kg
clean 24 kg
snatch 24 kg
clean 24 kg
snatch 24 kg

3.
viking push press 24 kg
1 arm swing 24 kg
viking push press 24 kg
1 arm swing 24 kg
viking push press 24 kg

Eredetileg nem így terveztem, de nem éreztem az első sorozat után a nagy pörgést. Csak ezért váltottam….és nem is bántam meg 🙂

Vélemény, hozzászólás?

