C & P 2 reps

Posted: december 10, 2009 in Bending,Strongman, KB Training

Kérem az elvtársakat, ne legyenek nagyon szőrősszívűek,……. de az építő kritikákat várom! Ha elfogadható, akkor beszámolom az év végi egyik cél teljesülésének, ha nem, akkor rohadjatok meg újra megcsinálom az idén 🙂

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, az ámélkodó gyerek szerint:

    Hiába, a RAMMMMMSTEIN! Hát ha még egy keményebb számot raktál volna be…

  2. efg szerint:

    ÚÚÚÚmmmammmám, csak gratulálni tudok Bazsi, kritikát tőlem ne várj, nekem még nincs kétfejű sasos 3 betűsöm, de szerintem olyan nagyon nem lehet belekötni egyébként sem, mégiscsak 60kiló…
    Lehet gyártani a 70 kilós bellt? 🙂

    • bazsika szerint:

      Köszönöm Gábor, de a clean nem sikerült és utána egy picit hátraléptem (megcsúszott a zokni a tatamin):(.

      Ááá a 70 kg nagyon messze van, még a 60 kg meglesz minimum 1-3 évig (szneccsölni, BUP, etc miatt 😀 😀 :D)

  3. rkchungary szerint:

    Bazsi,

    Szerintem most mindkettőben van egy kis lökés, az elsőben több, a másodikban alig látható. Nekem a múltkori 1 ismétlés sokkal jobban tetszett. Szerintem a tiszta kettő simán sikerül még idén…

  4. bazsika szerint:

    Persze! Miért ne 😀 😀 ?

  5. Rob szerint:

    Balázsom,
    én nem vagyok szőrősszívű,elfogadom…..:) 🙂
    Rob

  6. tiekuanyin szerint:

    csak a csUklóratartásra figyelve is megnéztem.a hátralépéske valóban benne van, de akkor is:

    Gratulálok, Bazsi. Ezt megint elküldözgetem az ismerősöknek, hogy ilyen létezik ám….hatvanassal is lehet szép klínendpressz.
    most szörnyű büszke vagyok, hogy ismerhetlek! 🙂

    • bazsika szerint:

      Én meg Rád 🙂

      A hátralépés tökigaz, sajnos a csUklómat megzúztam birko vagy bjj edzésen, kicsit gyengélkedik, de nem adom fel 🙂

  7. Bajzáth RKC szerint:

    A másodikat elfogadom, bár abban is volt egy kis csípő lökés. BUP 60 kg-al? Húha…

  8. erdodim szerint:

    Én nem fogadom el 🙂 Dolgozz csak 🙂 Igen, a kis lökés miatt. A hátralépés engem nem érdekel :-)Én a 40 kilóval álok most így 🙂

Vélemény, hozzászólás?

