Posted: december 7, 2009 in KB Training

Z-health, In Line Lunge korrekció, JM

swing 40 kg 5 x 10 reps / abwheel 5 x 5 reps

MP 48 kg 2 x 2,2 reps l,r

ring push ups 5 x 5 reps

viking push press 32 kg 100 reps 4 részletben

1 arm curl
24 kg 3 x 3,3 reps l,r
32 kg 2 x 1,1 l,r

TGU 48 kg 1,1 l,r

Megint próbálgattam a 2HA-t, de csak a guggolásból felbicepszezést. 36 kg-val simán felállok, de a 40 kg még túl nagy dió. Ezért kezdtem újra beiktatni az egykezes hajlításokat. A TGU kb 1 éve nem ment rendesen 48 kg-val, ma 95 %-os volt mindkét oldalon, a leereszkedésnél kimaradt a magas híd és a lerakás sem volt szabályos!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s