mai

Posted: december 5, 2009 in KB Training

JM,Z-health, deep squat korrekció

swing 40 kg 5 x 10 reps / janda sit ups 5 x 5 reps

double MP 2 x 40 kg 3 x 3 reps

MP 48 kg 3 x 1,1 l,r

snatch 36 sec on / 36 sec off 10 x 16 reps

killer rope curl 40 kg 3 x 3 reps

block leverage 5 kg 3 x 3,3 reps l,r

Vissza az alapokhoz :). Végre megtettem azt, amit a Párt súlykol, azaz az erőgyakorlatok az edzés elején vannak, a ballisztikus az erő és technikai sorozatok után. “Le is nyeltem a békát” vagyis megcsináltam a 10 sorozat nagy VO2-t (igaz meglehetősen kényelmes tempóban), amit legalább 6 hónapja hanyagoltam! Könnyen is ment!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s